®ESTER-C עולה בקמפיין טלוויזיה "שווה עם סיגל שחמון"

חברת הפרמצבטיקה "ויטאמד" יוצאת עם קמפיין טלוויזיה ל-ESTER-C®, קומפלקס של ויטמין סי הרשום כפטנט עולמי. הקמפיין עולה במסגרת פורמט האינפורמיישל החדש של סיגל שחמון, "שווה עם סיגל שחמון". הקמפיין יימשך עשרה ימים ויעלה לאוויר בערוצים 2 ו-10. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-800 אלף שקל.



בסרטון מאתגרת שחמון את הצופים: "אם הייתם מגלים איך להגן על הגוף שלכם בחורף, בטח הייתם רושמים על זה פטנט", ואז מוסיפה, בהציגה את האריזה של ESTER-C®: "אז זהו, שכבר רשמו: אסטר סי – ויטמין סי היעיל ביותר, פטנט בלעדי שמגן עליי 24 שעות ביממה".



הקמפיין ל-ESTER-C® הוא הפרויקט הטלוויזיוני השני של "שווה עם סיגל שחמון". "ויטאמד" בחרה בפורמט הטלוויזיוני החדש על סמך סקר שמצביע כי סיגל שחמון נתפסת על-ידי רוב הציבור בישראל כדמות אמינה, וכי בכוחה להניע לרכישה חלק גדול ממנו.



יעקב אלגרבלי מנכ"ל "אופיר את שאלפארם" חברת השיווק וההפצה של קבוצת רקח: "מלבד יופיה, שחמון משדרת סט שלם של ערכים כמו אמינות, הצלחה, משפחתיות וחדשנות שהולמים את ESTER-C®. העובדה שהיא מפרסמת את המוצר רק אחרי שניסתה אותו והתרשמה מתרומתו לבריאותה היא מבחינתנו מקדם האמינות המכריע".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)