Ewave Nadlan בקמפיין לפרויקט "ניצנה 20" במתחם נגה

חברת Ewave Nadlan, המתמחה בייזום וניהול פרויקטי נדל"ן, השיקה קמפיין פרסומי לשיווק "ניצנה 20", פרויקט חדש של החברה המצוי במתחם נגה, על קו התפר שבין תל אביב ויפו. הקמפיין מופק ומבוצע על ידי משרד הפרסום סאביו (SABIO), היקפו כ-500 אלף שקלים, והוא כולל פרסום בעיקר במדיה הדיגיטלית ובעיתונות.


הסיסמא שנבחרה להוביל את הקמפיין היא "נגה. אי אפשר שלא להתאהב בה", והוא מיועד לבטא את האופי המיוחד של מתחם נגה, המשלב ישן וחדש, והפך למתחם המעצבים, התרבות והקולינריה התוסס של תל אביב. "ניצנה 20" הינו פרויקט בוטיק מעוצב במתחם נגה הכולל 28 דירות ושטחי מסחר. שותף לפרויקט הוא היזם רן אפרת, והאדריכל הינו משרד מילבאואר אדריכלים.



אסף כהנר, מנכ"ל חטיבת השיווק ב-Ewave Nadlan, ציין כי "אנשים שמטיילים במתחם נגה יוצאים ממנו מוקסמים, אפשר אפילו לומר נפעמים. את התחושה הזו ביקשנו לבטא בסלוגן הקמפיין, שמדבר על אהבה למקום בעל ייחוד, כזה שמייצר פרפרים בבטן."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)