FogScreen בחשיפה ראשונה במסגרת תערוכת ShowReel

אחרי שכבש את אירופה, ארה"ב, אוסטרליה והמזרח הרחוק, ה-FogScreen, מסך הערפל שעליו מוקרנות תמונות באמצעות מקרן רב עוצמה, מגיע לישראל ויוצג במסגרת תערוכת ShowReel 2011. תערוכת ShowReelהיא המפגש השנתי של עולם האירועים והשיווק החוויתי.



FogScreen הינו מסך הקרנה ייחודי שמעניק חווייה חדשנית ופורצת דרך בשימוש בתערוכות, מופעים, אירועים עסקיים ומרכזי קניות. ה-FogScreen שמוגן במספר רב של פטנטים, זכה בפרסים רבים ברחבי העולם, כשהחברות המובילות בשוק, כגון: קוקה קולה, ב.מ.וו, וודאפון ועוד עושות בו שימוש באירועי השקה ובתערוכות.



ה-FogScreen, שמוצאו בפינלנד, יוצר מסך ערפל תוך שימוש במי ברז רגילים וגלי קול. התמונה שנוצרת היא מעין הולוגרמה מרחפת באוויר, מה שגורם לאפקט מרשים במיוחד. למרות השימוש במים, ה-FogScreen וסביבתו יבשים לחלוטין, מה שמאפשר מעבר של קהל דרך המסך, לשימוש ככניסה או מעבר בתערוכות, בתצוגות אופנה, במרכזי קניות ובחנויות.



המוצר הינו בייצוג ושיווק בלעדי של חברת B.E.S.T מאשדוד שעוסקת כבר למעלה מ-20 שנה בתחום ההפקות והאירועים. לרגל השקת המוצר בישראל, מוצעים תנאים מיוחדים לחברות מסחריות ולחברות הפקה שמעוניינות לבלוט, לחדש ולהרשים את קהל לקוחותיהם.

אולי יעניין אותך

חנות לגו עזריאלי
ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר