Gillette יוצאת בקמפיין חידון אינטראקטיבי בסלולר: "חידון האלופים"

חברת Gillette יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי תחת השם "חידון האלופים הסלולארי", אשר במסגרתו יזכו המשתתפים בפרס הגדול: טיסה ופגישה עם אלוף הכדורגל תיירי הנרי, אחד משלושת הספורטאים המובילים את קמפיין הפרסום של Fusion Power Gillette.



המבצע מקדם את מכירת המותג על ידי באמצעות שאלת טריוויה שתשלח לטלפון הסלולארי בהודעת SMS. צרכן אשר ענה נכונה יקבל את השאלה הבאה עד לסיום המשחק.



מנצחי החידון שענו נכונה על כל השאלות, יעלו לשלב הגמר ויוזמנו להתחרות באליפות הספורט של Gillette שתיערך בישראל.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)