חברת Gillette יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי תחת השם "חידון האלופים הסלולארי", אשר במסגרתו יזכו המשתתפים בפרס הגדול: טיסה ופגישה עם אלוף הכדורגל תיירי הנרי, אחד משלושת הספורטאים המובילים את קמפיין הפרסום של Fusion Power Gillette.
המבצע מקדם את מכירת המותג על ידי באמצעות שאלת טריוויה שתשלח לטלפון הסלולארי בהודעת SMS. צרכן אשר ענה נכונה יקבל את השאלה הבאה עד לסיום המשחק.
מנצחי החידון שענו נכונה על כל השאלות, יעלו לשלב הגמר ויוזמנו להתחרות באליפות הספורט של Gillette שתיערך בישראל.