GOLBARY מעלה קמפיין טלוויזיה ואינטרנט באמצעות GADI ADAR THINK DESIGN


רשת GOLBARY מעלה בימים אלה קמפיין משולב: טלוויזיה ואינטרנט בתקציב כולל של 400 אלף ₪.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום GADI ADAR THINK DESIGN יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט כשקופית בכיכובה של מירי בוהדנה וימשך 10 ימים.



הקמפיין בא להציג את קולקציית המעילים של GOLBARY המוצעים במחיר מיוחד של 299 ₪.




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)