GOLBARY מרחיבה את הפעילות השיווקית ויוצאת בקמפיין טלוויזיוני

רשת האופנה GOLBARY מרחיבה את הפעילות השיווקית ויוצאת בקמפיין טלויזיוני בתקציב מוערך של 350 אלף דולר.



הקמפיין הטלויזיוני יכלול סרטונים שונים, בכיכובה של הפרזנטורית אילנית לוי, המציגים סצינות שונות עם מערכות לבוש תואמות. הסרטונים, בהפקת ערן בירן הפקות, ישודרו בערוצים 2, 9 ו-10 ויעלו לשידור בסוף החודש.



לדברי משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY "כחברה המחדשת ומתחדשת הרגשנו כי הגיעה העת להרחיב את פריסת הפרסום שלנו גם לטלויזיה ובכך למצב עצמנו כרשת אופנה מהגדולות והמובילות בארץ".





אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל