GOLBARY מעלה קמפיין טלוויזיה ואינטרנט באמצעות GADI ADAR THINK DESIGN


רשת GOLBARY מעלה בימים אלה קמפיין משולב: טלוויזיה ואינטרנט בתקציב כולל של 400 אלף ₪.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום GADI ADAR THINK DESIGN יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט כשקופית בכיכובה של מירי בוהדנה וימשך 10 ימים.



הקמפיין בא להציג את קולקציית המעילים של GOLBARY המוצעים במחיר מיוחד של 299 ₪.




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל