Hertz השכרת רכב יוצאת השבוע בקמפיין קיץ


חברת השכרת הרכב Hertz (הרץ) בקמפיין קיץ חדש אשר שם דגש על המחירים הנוחים של הרץ ליעדים ברחבי העולם. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס Leo barnet, תחת הסיסמא חו"ל? קטן עליך עם המחירים של Hertz יעלה בעיתונות, מגזינים, אינטרנט ומסכים אלקטרונים. היקף הקמפיין עומד על 200 אלף דולר.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל