Hertz ליסינג עולה בקמפיין חדש באמצעות ארק אינטראקטיב


Hertz ליסינג בקמפיין אינטאקטיב חדש באמצעות חברתarc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide. הקמפיין הינו במסגרת האסטרטגיה החדשה של Hertz תחת הסיסמא: מנצחים בכל מחיר. על פי הערכה מדובר, בקמפיין בהיקף של כ-200,000 ₪, שעלה באתרי האינטרנט המובילים.



קרדיטים:



תימור גורדון- מנכ"ל


אריאל גלר- מנהלת לקוחות


אלדד אביטאן- תקציבאי


אבי יופה- ארט


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל