Hertz השכרת רכב יוצאת השבוע בקמפיין קיץ


חברת השכרת הרכב Hertz (הרץ) בקמפיין קיץ חדש אשר שם דגש על המחירים הנוחים של הרץ ליעדים ברחבי העולם. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס Leo barnet, תחת הסיסמא חו"ל? קטן עליך עם המחירים של Hertz יעלה בעיתונות, מגזינים, אינטרנט ומסכים אלקטרונים. היקף הקמפיין עומד על 200 אלף דולר.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)