Hertz ליסינג עולה בקמפיין חדש באמצעות ארק אינטראקטיב


Hertz ליסינג בקמפיין אינטאקטיב חדש באמצעות חברתarc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide. הקמפיין הינו במסגרת האסטרטגיה החדשה של Hertz תחת הסיסמא: מנצחים בכל מחיר. על פי הערכה מדובר, בקמפיין בהיקף של כ-200,000 ₪, שעלה באתרי האינטרנט המובילים.



קרדיטים:



תימור גורדון- מנכ"ל


אריאל גלר- מנהלת לקוחות


אלדד אביטאן- תקציבאי


אבי יופה- ארט


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)