HITACHI ענקית המסכים היפנית עולה בקמפיין אינטרנט ראשון בישראל

חברת האינטראקטיבDIGITAL ROYALTY מעלה בימים אלו קמפיין ראשון בישראל למסכי הפלאזמה וה LCD של חברת HITACHI. מסכי HITACHI, הנם הנמכרים ביותר ביפן ומיובאים לישראל ע"י ראפ .



הקמפיין תחת הכותרת "ברור שזה HITACHI" יעלה באתרים נבחרים בתקציב מדווח של 70,000$.



רני שגן מנכ"ל ראפ יבואני HITACHI: "אחד היתרונות של האינטרנט זו היכולות להעביר מידע רב יותר, אנחנו מאמינים שלקוחות בודקים באינטרנט ולכן אך טבעי שנהיה שם".



קרדיטים:


לקוח: ראפ


DIGITAL ROYALTY – מנכ"ל קובי אייזיק

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)