חברת האינטראקטיבDIGITAL ROYALTY מעלה בימים אלו קמפיין ראשון בישראל למסכי הפלאזמה וה LCD של חברת HITACHI. מסכי HITACHI, הנם הנמכרים ביותר ביפן ומיובאים לישראל ע"י ראפ .
הקמפיין תחת הכותרת "ברור שזה HITACHI" יעלה באתרים נבחרים בתקציב מדווח של 70,000$.
רני שגן מנכ"ל ראפ יבואני HITACHI: "אחד היתרונות של האינטרנט זו היכולות להעביר מידע רב יותר, אנחנו מאמינים שלקוחות בודקים באינטרנט ולכן אך טבעי שנהיה שם".
קרדיטים:
לקוח: ראפ
DIGITAL ROYALTY – מנכ"ל קובי אייזיק