H&O בקמפיין טלוויזיה ייעודי הפונה למגזר הרוסי לרגל יום האישה הבינלאומי

לרגל יום האישה הבינלאומי עולה רשת H&O בקמפיין טלוויזיה ייעודי אשר פונה למגזר הרוסי, זאת באמצעות משרד הפרסום "מגזרים" ובעלות השקעה הנאמדת בכ- 150 אלף ₪.


קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוץ 9 ויציג תשדיר באורך 10 שניות המפרט אודות מבצע שמציעה הרשת לכבוד יום האישה. המבצע הייחודי לחברי המועדון של רשת H&O מעניק הנחות בלעדיות ומבצעי 1+1 מתנה על מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום.


הקמפיין עולה לתקופה של עשרה ימים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)