H&O בקמפיין פרסום תדמיתי-מכירתי להשקת עונת חורף 2010

רשת H&O יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי מכירתי להשקת עונת חורף 2010. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר- ריבנאי ויכלול פרסום בעיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפצת קטלוג בכמיליון עותקים בעיתונות ארצית ומגזינים לנשים, מיתוג בנקודות המכירה, קמפיין אינטרנט באתר וואלה ודיוור אישי לחברי המועדון.



הלוקיישן לצילומי הקמפיין הוא העיר תל אביב וזאת כמחווה לחגיגות 100 השנים לעיר העברית הראשונה.



בהמשך להצלחתו של קמפיין הקיץ האחרון של הרשת, גם קמפיין הרשת לעונת חורף 2010 ישלב קטלוג מכירתי, אשר מדגיש את הכדאיות הכלכלית בקנייה ברשת לכלל המשפחה, ושם במרכז את ערך ה- VFM (Value For Money). עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 3 מיליון ₪.



קטלוג הרשת, אשר מופץ בכמיליון עותקים, כולל 7 קופונים אטרקטיביים במיוחד, המותאמים לכל אחת מקטגוריות האופנה של הרשת – מבצעים שונים באופנת הנשים ואביזרי האופנה, אופנת הגברים, הלבשה תחתונה, אופנת ילדים וג'ינסים לנשים ולגברים, בסך הטבות והנחות כולל העולה על 500 ₪ (תלוי קנייה, סך משתנה בהתאם לפריטים הנרכשים).



קמפיין H&O לחורף 2010 הינו בכיכובם של הפרזנטורית גלית גוטמן הממשיכה להוביל את הקמפיין זו העונה ה- 12, לירון לבו, וילדים ותינוקות אשר הצטלמו עבור קו אופנת הילדים של הרשת וקולקציית H&O BABY.



אלית בן בסט-נוריאל, מנהלת שיווק ופרסום רשת H&O: "H&O מציעה אופנה לכל המשפחה בדגש על ערך ה- VFM. קמפיין הקיץ האחרון בשילוב קטלוג מכירתי היו מוצלחים מאוד והניעו לקוחות רבים לקניה. גם בעונת החורף הקרובה נחזק באמצעות הקמפיין את הכדאיות הכלכלית האמיתית לרכישה ברשת לכלל המשפחה"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)