H&O מוסיפה מרכיב צבירת נקודות למועדון הלקוחות המתחדש

ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O הכריז הבוקר על השקת מועדון הלקוחות החדש אשר יקנה לחברים בו את האפשרות לצבירת נקודות זכות, בנוסף למכלול ההנחות וההטבות שחברי המועדון מקבלים היום. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-4 מיליון ₪


לדברי ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O: "הרשת מפעילה כיום את מועדון הלקוחות הפעילים הגדול ביותר בישראל בתחום האופנה, המשרת 270,000 לקוחות בשוטף ומציע את מגוון ההטבות הרב ביותר לחברי המועדון. החלטנו להעניק לחברים הקיימים ומצטרפים חדשים, ליהנות גם משיטת הצבירה שמקובלת במועדוני לקוחות רבים. מעתה לקוחותינו יהנו גם מהנחות קבועות וגם מצבירה של כסף בסך 10% מסך הקניה. מאחר שרשת H&O מצעיה מגוון רחב של מוצרים בכל הקטגוריות ובכל רמות המחיר, לקוחותינו הטובים יכולו ליהנות ממימוש הצבירה כבר לאחר הקניה הראשונה".


רשת H&O פותחת את השנה העברית החדשה עם מועדון חדש משודרג המציע שפע הטבות בלעדיות ומשתלמות ביותר לחברי המועדון ולמצטרפים החדשים. המועדון החדש מחליף את המועדון הישן וקולט אליו את כל חברי מועדון הלקוחות הוותיק של H&O, הכולל כ-270 אלף חברים.


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי