H&O משיקה את מחלקות עיצוב הבית לעונת סתיו חורף 2010-11

רשת H&O משיקה את מחלקות עיצוב הבית לעונת סתיו חורף 2010-11, בפורמט שופ אין שופ ב-26 מחנויות הרשת ברחבי הארץ. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2 מיליון ₪.


השקת המחלקות הינה בכיכובם של הפרזנטורים של הרשת הילה נחשון ויונתן כהן והילדים של H&O, המצולמים בסיטואציות שונות ייחודיות לצד קולקציית הפריטים המוצעים ברשת, בקמפיין ייעודי לקולקציית עיצוב הבית.


קולקציות המותג PRIMAVERA מושקות ב-26 חנויות הרשת ברחבי הארץ בפורמט חנות בתוך חנות ומציעות מגוון רחב של כלי בית ובהם כלים הגשה למטבח, פריטי עיצוב דקורטיביים, טקסטיל בית – מצעים, כלי מיטה, מגבות ועוד ופריטי נוי לבית. פריטי הקולקציות משווקים בבלעדיות ברשת H&O ומשווקים במחירי VALUE FOR MONEY תחרותיים המאפיינים את תפיסת הרשת. לחברי מועדון הלקוחות של הרשת, מוצעים בפריטים במחירים אטרקטיביים במיוחד.


חנויות המותג משתרעות על שטח ממוצע של כ- 70 מ"ר בכל אחת מחנויות הרשת, ומעוצבות בהתאם לשפת המותג והקולקציות המתחלפות.


ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O: "השקתPRIMAVERA לעונת סתיו חורף 2010-11 הינה במסגרת מגמת הגדלת סל המוצרים המוצעים ללקוחותינו. רשת H&O הינה רשת חנויות ONE STOP SHOP לכל המשפחה, המציעה מוצרים טרנדיים ואופנתיים במחירים נוחים".

אולי יעניין אותך

Image3 (1)
שלמה קרמר מנכל ומייסד-שותף - קרדיט תמונה Eclipse Media and Leonid Yakobov (002)
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
דודי גבאי, מנכל המטה הטכנולוגי לביטחון וחוסן בנגב המערבי
פרפואה אייסמול אילת, צילום באדיבות המותג
אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)