H&O עולה עם פרויקט האינטרנט "זה רק נראה יקר"

רשת האופנה H&O עולה עם פרויקט אינטרנט שיווקי בו היא מציעה לגולשים לקחת חלק בהקמת אוסף פריטי האופנה הכי שווים של ישראל. הפרויקט באמצעות משרד סאצ'י אינטראקטיב יעלה באתרי האינטרנט וואלה, MSN, תפוז ועוד ובהשקעה של כ-200 אלף ₪.



אתר הבית של הפרויקט מאפשר לגולשים להעלות, בחלוקה לפי קטגוריות, את פריטי האופנה האישיים והאהובים שלהם. בנוסף, הגולשים יכולים לדרג את פריט האופנה השונים המוצגים באוסף ולשוחח באופן חופשי על הפרויקט והפריטים בפורום מיוחד שהוקם באתר תפוז.



לדברי ד"ר ישראל פלג יו"ר רשת H&O, "הפעילות האינטראקטיבית המאפשרת לכל אחד לחשוף פריטים אהובים ובעלי ערך רגשי מאפשרת חיבור מיידי בין רבים לרשת. בארבע השנים האחרונות מיצבה עצמה רשת H&O כאופנתית, עדכנית וחדשנית ופעילויות אינטראקטיביות ייחודיות משלימות ומחזקות את התדמית הזו."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)