H&O בקמפיין המשלב ילדי דיפלומטים זרים בישראל

רשת H&O יוצאת בקמפיין לעונת סתיו חורף 2011-2012 במסגרתו נבחרו ילדי עובדים דיפלומטיים, המשרתים בישראל, להציג את הקולקציה לעונה הקרובה של מותג אופנת התינוקות Carter's, המשווק ברשת בבלעדיות בישראל. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון ₪.



חן אשד, סמנכ"ל השיווק: " הקמפיין לעונת החורף משלב סיטואציות אמוציונאליות של ילדים ממדינות שונות, צבעים ודתות שונים. הקמפיין שם דגש על החיבור הטבעי בין ילדים שונים ומגוונים, וכמובן על קולקציית החורף האטרקטיבית של Carter's ".



הקמפיין יציג סיטואציות של ילדים בגילאים שונים ויכלול פרסום באמצעי המדיה השונים, בהם טלביזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, מיתוג בנקודות המכירה ודיוור אישי לחברי המועדון.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)