רשת האופנה H&O תשקיע כחמישה מליון שקלים בקמפיין חורף 2009, בימים אלה משיקה הרשת את הקטלוג המופץ בכמיליון עותקים. כוכבי קמפיין חורף 2009 של הרשת הם גלית גוטמן המלווה את H&O כפרזנטורית זו העונה העשירית והשחקן לירון לבו שמלווה את הרשת זו העונה השניה.
קמפיין חורף 2009 של H&O, באמצעות משרד באומן-בר-ריבנאי, כולל: סרטון פרסומת, מודעות בעיתונות ארצית ובמגזינים, הפצת קטלוג בכמיליון עותקים, דיוור לכ-250,000 חברי מועדון הלקוחות, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.
אחרי שראינו אותם יחדיו כאדם וחוה בגן עדן, כעת, ממשיכה הזוגיות הרפרזנטטיבית ובקטלוג חורף 2009 של H&O מדגמנים גוטמן ולבו זוגיות אופנתית ומציגים את החיים הטובים כשהם לבושים בבגדים אופנתיים, איכותיים ועדכניים. קטלוג החורף צולם בקונספט של מלון בוטיק יוקרתי ומציג מגוון רחב של "הופעות" לשעות השונות במהלך היום לעונת חורף 2009.
H&O משיקה שני מותגים בלעדיים לגברים: Alessandro Gotti ו- EXPO
עם השקת הקטלוג מציגה H&O שני מותגים חדשים ובלעדיים לגברים: Alessandro Gotti
מותג קונספט איטלקי ו- EXPO מותג אופנתי, דינאמי ואורבני.
ד"ר ישראל פלג: השקת שני מותגים בלעדיים באופנת גברים Alessandro Gotti ו- EXPO עונה על מגמה מתחזקת של דרישה לאופנת גברים איכותית "מסביב לשעון"
לדברי פלג, עונה H&O על צורך באופנה מעוצבת וטרנדית, ייעודית וייחודית לגברים, במגוון סגנונות ו"מסביב לשעון". לראשונה משיקה H&O שני מותגי אופנה לגברים, העונים על הצורך באופנה איכותית ומעוצבת למגוון צרכים ואירועים בחיי היום-יום של הגברים בישראל ובעולם.
עוד חושף הקטלוג את קולקציית GL של המעצבת גלית לוי אשר עיצבה קו קז'ואל בלעדי לרשת H&O.