H&O בקמפיין פרסום תדמיתי-מכירתי להשקת עונת קיץ 2009

רשת H&O הודיעה הבוקר על עלייתו לאוויר של קמפיין הרשת לעונת קיץ 2009 ולקראת חג הפסח. קמפיין הרשת, תחת הסלוגן "זה רק נראה יקר" ובאמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול פרסום באמצעי המדיה השונים ובהם טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ומגזינים, נקודות מכירה, דיוור אישי וקטלוג.


הקמפיין, בסך השקעה כולל של כשלושה מיליון ₪.


קמפיין הרשת לקיץ 2009 הינו קמפיין תדמיתי-מכירתי, זאת לעומת עונות קודמות בהן הובלט ההיבט התדמיתי בקמפיינים הפרסומיים של הרשת, אשר שם דגש רב על הכדאיות הכלכלית בקניה ברשת ועל ערך ה- Value For Money אשר מוביל את הרשת מיום הקמתה: החשיבה הינה על הצרכן הסופי, ובהלימה לתנאי השוק הקיימים כיום.


לראשונה יכלול קטלוג הרשת, אשר מופץ בכמיליון עותקים, 8 קופונים אטרקטיביים במיוחד, המותאמים לכל אחת מקטגוריות האופנה של הרשת, ובסך הטבות והנחות כולל העולה על 500 ₪ (תלוי קנייה, סך משתנה בהתאם לפריטים הנרכשים). יצוין כי בשנים קודמות, ולשם השוואה, כלל קטלוג הרשת קופון כללי אחד ובסך של 50 ₪ הנחה בלבד (תלוי קנייה).


קמפיין H&O לקיץ 2009 הינו בכיכובם של הפרזנטורים גלית גוטמן, לירון לבו, ושירה גוטמן-קורן, ביתה של גלית גוטמן, אשר מובילה את קו אופנת הילדים של הרשת.


אלית בן בסט נוריאל, מנהלת השיווק והפרסום של רשת H&O: "עונת קיץ 2009 מגדירה תנאי שוק חדשים; רשת H&O, כגוף קמעונאי מוביל ואחראי, תשקיע העונה בקמפיין שהדגש בו הינו מכירתי ולא רק תדמיתי. H&O רואה במצב הקיים הזדמנות לחזק, באמצעות הקמפיין והקטלוג הייחודי, את בידולה אל מול הרשתות המתחרות ואת ערך ה- VFM אשר מנחה אותה מימי הקמתה, ובמקביל לייצר כדאיות כלכלית אמיתית בקרב הצרכנים לקראת החג"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
SP1 _ מחיר 2599שח צילום יחצ חול (1)
BERESHEET_KING KOIL _FINAL_FINAL_TERA - hever copy