H&O משיקה רשת חנויות לעיצוב הבית תחת המותגPRIMAVERA

רשת H&O הכריזה הבוקר כי תשיק רשת חנויות לעיצוב הבית תחת שם המותג PRIMAVERA. השקת המותג החדש הינה כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת ובמטרה להרחיב את אחיזת H&O בקטגוריה.


המותג PRIMAVERA יפעל ב- 25 חנויות הרשת ברחבי הארץ בפורמט חנות בתוך חנות ויציע מגוון רחב של כלי בית ובהם כלים דקורטיביים, כלי הגשה למטבח, מגבות, טקסטיל לבית (כולל מצעים וכלי מיטה), נרות, שעונים ופריטי נוי לבית. פריטי הקולקציות ישווקו בבלעדיות ברשת H&O וישווקו במחירי VALUE FOR MONEY תחרותיים המאפיינים את תפיסת הרשת. המחירים יהיו אטרקטיביים במיוחד לחברי מועדון הלקוחות של הרשת.


חנויות המותג, אשר יתפסו שטח מסחרי ממוצע של כ- 80 מ"ר בכל אחת מחנויות הרשת, יעוצבו תחת שפת מותג חדשה אשר נבנתה על ידי מעצבי הרשת ובקורלציה לשפת המותג של הרשת.


סך ההשקעה במהלך הינה כ- 5 מליון ₪.


ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O: "השקתPRIMAVERA הינה במסגרת מגמת התרחבות הרשת והגדלת סל המוצרים המוצעים ללקוחותינו. אנו מוצאים פוטנציאל רב בקטגוריה ורואים במהלך צעד נוסף בדרכה של H&O להפוך לרשת חנויות ONE STOP SHOP לכל המשפחה, תוך שמירה על מוצרים אופנתיים מחד גיסא ומחירים שווים לכל נפש מאידך גיסא".

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)