H&O תשקיע כ- 6 מליון שקל בקמפיין פרסום בקונספט משפחתי לעונת קיץ 2010

רשת H&O יוצאת בקמפיין קונספט משפחתי לעונת קיץ 2010. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר – ריבנאי ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפצת קטלוג בכחצי מיליון עותקים, אינסרט בעיתונות יומית ומגזינים, מיתוג בנקודות המכירה, דיוור אישי לחברי המועדון וקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לכל המשפחה.



קמפיין הרשת לעונת קיץ 2010 ישלב קטלוג מכירתי, אשר מדגיש את הכדאיות הכלכלית של חברי המועדון בקנייה ברשת לכלל המשפחה, ושם במרכז את ערך ה- VFM (Value For Money) ואת מגוון המותגים הבינ"ל והישראלים המשווקים ברשת. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 6 מיליון ₪.



קמפיין האינטרנט האינטראקטיבי יאפשר למשפחות מכל רחבי הארץ להתחרות ביניהן ויעלה באתר וואלה ובנקודות המכירה. על המשפחות יהיה לשלוח תמונות אופנתיות וטרנדיות באווירה משפחתית של כל בני המשפחה. בתום הקמפיין תיערך הגרלה ובה יזכו חמש משפחות בחופשה משפחתית הכוללת טיסה ואירוח בקלאב בטורקיה 'הכל כלול' ובשוברי ביגוד לכל המשפחה בסך 2,000 ₪.



קטלוג הרשת, אשר מופץ בכחצי מיליון עותקים, כולל תמונות אווירה, פקשוטים של הפריטים המובילים שמציעה הרשת וקופוני מבצע שונים, המותאמים לכל אחת מקטגוריות האופנה של הרשת – מבצעים שונים באופנת הנשים ואביזרי האופנה, אופנת הגברים, אופנת ילדים ותינוקות, הלבשה תחתונה, כלי בית ועוד, בסך הטבות והנחות כולל העולה על 1,000 ₪.



קמפיין H&O לחורף 2010 הינו בכיכובם של הזוג הילה נחשון ויונתן כהן, אשר החליפו את הפרזנטורים גלית גוטמן ולירון לבו, והצטלמו לצידם ילדים ותינוקות, עבור קו אופנת הילדים של הרשת וקולקציית H&O BABY.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)