Hope ("הופ") מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים הברזילאי יוצא בקמפיין שילוט חוצות פרובוקטיבי

Hope ("הופ"), מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים הברזילאי המוביל בעולם, יוצא בקמפיין פרסומי פרובוקטיבי באזור השרון, לרגל השקת קולקציות קיץ 2009, בהיקף של 50,000 אלף דולר.



הקמפיין הפרובוקטיבי, נערך באמצעות משרד הפרסום נוחיאן נסצקי Believe, יעלה במהלך חודש יוני 2009, ויכלול שילוט חוצות באזור השרון. הקמפיין, תחת הסלוגן "תרגישי נוח להיות סקסית", מציג דוגמניות בהלבשה תחתונה ובגדי ים כאשר על המודעות מרוסס ספריי שחור – כאילו רוסס מתוך מחאה והתרסה נגד, כשלמעשה השלטים ירדו לדפוס מרוססים.



לדברי יפית כביה, מבעלי רשת Hope: "אנו מותג חדש וצעיר בישראל, ולכן, על מנת שנצא בקמפיין שיקבל בולטות גבוהה אך בתקציב נמוך, בחרנו בקמפיין פרובוקטיבי במיוחד, המתייחס לקמפיינים של הלבשה תחתונה שבישראל נוטים להיות מרוססים בצבע שחור ע"י מגזרים שנפגעים מכך".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)