Hope ("הופ"), מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים הברזילאי המוביל בעולם, יוצא בקמפיין פרסומי פרובוקטיבי באזור השרון, לרגל השקת קולקציות קיץ 2009, בהיקף של 50,000 אלף דולר.
הקמפיין הפרובוקטיבי, נערך באמצעות משרד הפרסום נוחיאן נסצקי Believe, יעלה במהלך חודש יוני 2009, ויכלול שילוט חוצות באזור השרון. הקמפיין, תחת הסלוגן "תרגישי נוח להיות סקסית", מציג דוגמניות בהלבשה תחתונה ובגדי ים כאשר על המודעות מרוסס ספריי שחור – כאילו רוסס מתוך מחאה והתרסה נגד, כשלמעשה השלטים ירדו לדפוס מרוססים.
לדברי יפית כביה, מבעלי רשת Hope: "אנו מותג חדש וצעיר בישראל, ולכן, על מנת שנצא בקמפיין שיקבל בולטות גבוהה אך בתקציב נמוך, בחרנו בקמפיין פרובוקטיבי במיוחד, המתייחס לקמפיינים של הלבשה תחתונה שבישראל נוטים להיות מרוססים בצבע שחור ע"י מגזרים שנפגעים מכך".