HP יוצאת בקמפיין פרסומי להשקת סדרת המחשבים השולחניים HP Pavilion

חברת HP יוצאת בימים אלה בקמפיין לסדרת המחשבים השולחניים HP Pavilion, באמצעות מקאן-אריקסון, בהיקף של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות המקומית, אינסרטים בעיתונות, פרסום בעיתונות המקצועית ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה השונות.



מהחברה נמסר כי "הסלוגן שיוביל את הקמפיין הינו THE COMPUTER IS PERSONAL AGAIN, המבטא בין השאר את כוונותיה של החברה להפוך את המחשב לחלק אינטגרלי מהמשפחה ומאורח החיים שלנו".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל