InterSight תאפשר גם לאתרי האינטרנט גישה ושימוש במערכת eRate

בהמשך לפעילותה בקרב משרדי האינטראקטיב, פותחת InterSight את מערכת eRate לשימוש האתרים, במהלך שמטרתו לאפשר לכל הגופים הפועלים בתעשייה גישה למידע המבוסס על מאגר נתוני הפרסום הגדול בישראל.



הגישה למערכת eRate למדידת פרסום באינטרנטניתנו עד היום לחברות האינטראקטיב, שעשו בה שימוש בלעדי. במהלך שמטרתו להפוך את eRate לסטנדרט הענפי, תאפשר InterSight לאתרים השונים לעשות שימוש במערכת ולנצלה לטובת מעקב ואופטימיזציה של קמפיינים.



לדברי איתי אוליניק, מנכ"ל InterSight, " פתיחת שרותי מערכת e-Rate לאתרים תעשה תוך שיתוף והסכמה של חברות אינטראקטיב, ומטרתה ליצור סטנדרט אחיד לבקרת ומדידת פרסום בארץ. במהלך החודשים האחרונים, הופעלה במערכת במספר אתרים מובילים בישראל בהצלחה מרובה, מה ששוב מצביע על התועלת הרבה שיכולים להפיק הן חברות האינטראקטיב והן האתרים יחדיו, מעבודה מול מערכת בקרה סטנדרטית, המספקת להם נתונים בזמן אמת".



מערכת eRate היא מערכת מדידה ובקרת הפרסום של קמפיינים באינטרנט. המערכת פותחה על ידי חברת InterSight. ומשמשת כיום את מרבית חברות האינטראקטיב בישראל.


החברה שהוקמה בשנת 2005 היא חלק מקבוצת שילוב – מחקרים ותכנון אסטרטגי.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)