Jdate בקמפיין "עכשיו ברצינות"

JDate, אתר ההיכרויות הבינלאומי המוביל בעולם היהודי, יוצא לראשונה בישראל בקמפיין היתולי הנושא את הסלוגן "עכשיו ברצינות". את הקריאייטיב יצרו ביחד JDate ישראל עם משרד הפרסום Lead. הקמפיין יעלה בתחילת חודש מאי וירוץ כשלושה חודשים בטלוויזיה ובאינטרנט.

הפרסומת כוללת מספר סרטונים קצרים המציגים בחור בעל כנפי פרפר בסיטואציות קומיות בהן הוא באינטראקציה עם בחורה, למשל בדייט בפאב או במסעדה, וזו מנסה לשכנע אותו שיודה שהוא פרפר ולא רציני תוך שהוא מכחיש. בתשדיר נוסף נראה הפרפר כשהוא אצל הרופא, שעובר עימו על רשימת סימפטומים המצביעה על היותו פרפר. המסר המרכזי העולה מהסיטואציות הוא שהגיע הזמן להיכנס ל–JDate ולמצוא מישהו רציני.

לדברי שי טרוצמן, מנכ"ל אתר JDate ישראל: "הקמפיין הנוכחי הינו קמפיין תדמיתי, לחיזוק מיצוב JDate כאתר הבית של האהבה והפלטפורמה הבלעדית למציאת מערכת יחסים רצינית. מסקרים שערכנו ומהניסיון שצברנו, הסינגלים עייפו מהיכרויות שטחיות. בבואם לחפש זוגיות בעלת אופק רציני הם בוחרים להגיע אלינו."

לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ומייסד משרד הפרסום Lead: "JDate הוא המותג המוביל בקטגוריית ההיכרויות. הקמפיין מחזק ומבדל את JDate כמקום שאליו מגיעים 'כשרוצים להכיר ברצינות'. יצרנו קמפיין קריאייטיבי והומוריסטי ועשינו שימוש באייקון בולט (הפרפר), המחזק את מובילות המותג".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)