בימים אלה כאשר ככל הנראה ימי המיתון כבר מאחורינו אנו שומעים על נתונים מעודדים של ירידה במספר המובטלים באוקטובר 2009 ועליה משמעותית בהיצע המשרות, וכעת עוד בשורה מעודדת למחפשי העבודה מגיעה מאתר הדרושים ג'וב מאסטר שמבשר ומוכיח כי "פשוט למצוא עבודה".
אתר הדרושים JobMaster.co.il יוצא בימים אלה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה (חסויות) ובשלטי חוצות ברחבי הארץ, היקף ההשקעה המוערך בקמפיין עומד על כ- 800,000 ₪.
מדובר על קמפיין תדמיתי המבשר שלמצוא עבודה מעולם לא היה פשוט יותר.