JobMaster בקמפיין תחת המסר: "פשוט למצוא עבודה"

בימים אלה כאשר ככל הנראה ימי המיתון כבר מאחורינו אנו שומעים על נתונים מעודדים של ירידה במספר המובטלים באוקטובר 2009 ועליה משמעותית בהיצע המשרות, וכעת עוד בשורה מעודדת למחפשי העבודה מגיעה מאתר הדרושים ג'וב מאסטר שמבשר ומוכיח כי "פשוט למצוא עבודה".



אתר הדרושים JobMaster.co.il יוצא בימים אלה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה (חסויות) ובשלטי חוצות ברחבי הארץ, היקף ההשקעה המוערך בקמפיין עומד על כ- 800,000 ₪.



מדובר על קמפיין תדמיתי המבשר שלמצוא עבודה מעולם לא היה פשוט יותר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)