JobMaster בקמפיין תגובה לאולג'ובס

יומיים בלבד לאחר עליית קמפיין אולג'ובס לאוויר, JobMaster ממהרים להגיב עם מכת נגד: קמפיין תשובה חריף עם "כל האמת" על נתוני המתחרים.



"אני פותח לי את הרדיו בבוקר", כך מספר שי חן, מנהל השיווק של JobMaster, "ונדהם לשמוע שבכל יום 107 אנשים מוצאים עבודה באולג'ובס. 107, זה הכל? בשביל זה לצאת בקמפיין? הרי אצלנו מוצאים עבודה 160 אנשים בכל יום, אז על מה כל הטררם?"



לדברי חן, הפרט החשוב שאולג'ובס "חסכו" מקהל המאזינים, הוא הכסף שמשלמים כל אותם משתמשי אולג'ובס, כדי לרכוש מנוי חודשי ולצפות בהצעות עבודה לא אקטואליות המועתקות מאתרים אחרים, כולל JobMaster.



"לא יאומן שקיימים עדיין פראיירים שמשלמים כסף על חיפוש עבודה באינטרנט", מוסיף חן, "הרי ב- JobMaster, כמו גם בשאר אתרי הדרושים, השימוש הוא לגמרי בחינם".



JobMaster הוא האתר המוביל בישראל לחיפוש עבודה, עפ"י מדד Google trends ומדד Alexa, ומציע מאגר ענק ומגוון של משרות אמיתיות ורלוונטיות שהגיעו ישירות מהמעסיקים, ומנוהלות ב"זמן אמת" על ידם.



בנוסף, מציע JobMaster קשת רחבה של שירותים מתקדמים המוצעים חינם למחפשי עבודה, כגון: סוכן אישי חכם, לוח פרטי ועוד.



הקמפיין, בעלות של כחצי מליון שקל, יעלה לפרסום ברדיו ובאינטרנט.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)