JobMaster בקמפיין תחת המסר: "פשוט למצוא עבודה"

בימים אלה כאשר ככל הנראה ימי המיתון כבר מאחורינו אנו שומעים על נתונים מעודדים של ירידה במספר המובטלים באוקטובר 2009 ועליה משמעותית בהיצע המשרות, וכעת עוד בשורה מעודדת למחפשי העבודה מגיעה מאתר הדרושים ג'וב מאסטר שמבשר ומוכיח כי "פשוט למצוא עבודה".



אתר הדרושים JobMaster.co.il יוצא בימים אלה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה (חסויות) ובשלטי חוצות ברחבי הארץ, היקף ההשקעה המוערך בקמפיין עומד על כ- 800,000 ₪.



מדובר על קמפיין תדמיתי המבשר שלמצוא עבודה מעולם לא היה פשוט יותר.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)