חברת Johnson & Johnson – Vision Care, המתמחה בטיפול, פיתוח ושיווק פתרונות לשיפור ותיקון הראייה, יוצאת בקמפיין רחב היקף להגברת השימוש בעדשות מגע. מטרת הקמפיין ביסוס וחיזוק מותג עדשות מגע ACUVUE והגברת השימוש בעדשות מגע בקרב אוכלוסיית מרכיבי המשקפיים.
הקמפיין כולל 4 סוגים של שלטי חוצות, קיר ענק בפינת רח' אבן גבירול – קרליבך בת"א ובאתרי אינטרנט, בהשקעה של כ – 300,000 $ באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן, תחת הסלוגן: "טוב שיש גם עדשות מגע…".
הקמפיין מציג באופן דינמי, מצבים שונים בחיי היומיום בהם נוח יותר להשתמש בעדשות מגע כגון: בפעילות ספורטיבית, בדייט, מול המחשב, בחורף ועוד.
שירלי וייס – דגני, מנכ"לית Johnson & Johnson – Vision Care :"הקמפיין הפרסומי פונה לאוכלוסיית מרכיבי המשקפיים, במטרה לעלות את מודעות קהל מרכיבי המשקפיים למצבים בחיים בהם עדיף להשתמש בעדשות מגע כגון : בעת פעילות ספורטיבית, בדייט, מול המחשב או בעונת החורף".
החברה היא אחת מחמשת נותני החסות לאולימפיאדת בייג'ין שתיערך השנה.