KFC ישראל מדווחת על שילוש מכירותיה בתום קמפיין טלוויזיוני ראשון

חברת KFC (קאנטקי פרייד צ'יקן), אשר סיימה בימים אלו שידור קמפיין טלוויזיה שעלה בפעם הראשונה בארץ, מדווחת על הצלחה חסרת תקדים בקמפיין: שילוש המכירות. עם תום הקמפיין עלו המכירות ב 65% אחוזים.




קמפיין KFC נערך באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם עלה בהשקעה של למעלה מ- 2 מיליון דולר, בטלוויזיה בערוצים 2, 10 וערוץ 24 וזאת למשך שישה חודשים, הסיסמה שנבחרה ללוות את הקמפיין היא "KFC טעים בטירוף". בקמפיין נראו בחור צעיר ובחורה על רולר בליידס עם הסיסמא: "לא תוכל להפסיק ללקק את האצבעות".



לארי לוין, סמנכלי"ת השיווק של KFC: "אחת המטרות העיקריות בקמפיין מסיבי מסוג זה, היה לעלות את מודעות המותג בקרב קהל צעיר, בני 20 פלוס ומשפחות צעירות. גודל ההצלחה, מעיד על כך שנקטנו באסטרטגיה שיווקית נכונה, אך זאת רק תחילת הדרך. אני מאמינה כי בשנה הקרובה הנוכחות שלנו אל מול המתחרים תעלה ואנו נוביל בשוק המזון המהיר".


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה