La-z-boy, מותג הריהוט האייקוני מארה"ב, פותח רשת חנויות בישראל בניהולה של קבוצת קאופמן

חברת לייזיבוי (LA-Z-BOY) ממישיגן, ארה"ב, אשר מחזור המכירות שלה נאמד בכמיליארד וחצי מיליון דולר, מתעתדת לחולל שינוי משמעותי בהרגלי הצפייה בטלוויזיה והישיבה בישראל.



כניסתה של רשת La-Z-boy לישראל תלווה בהשקעה של כמיליון ₪ בקמפיין שיווק ופרסום רחב.



לדברי מר רוג'ר מילר, סגן נשיא לנושאים בינלאומיים של חברת LA-Z-BOY, "אנו נרגשים להביא לישראל את הרהיטים המתכווננים שלנו ואת האיכות והנוחות הידועות של החברה. La-Z-boy מהווה חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה בטלוויזיה כבר יותר מ-80 שנים. סקרים שערכנו לאחרונה מעידים שהרגלי הצפייה של הצרכנים בישראל דומים לאלה של הצרכנים בארצות הברית. בנוסף למדנו כי יש הערכה רבה בשוק הישראלי למותגים אמריקאים ידועים, ועובדות אלו הניעו את החלטתנו להיכנס לשוק הישראלי. אנו בטוחים כי נצליח בשוק המרתק והמסקרן של ישראל בעזרת השותפות עם מר אלבוחר וקבוצת קאופמן."



את מותג La-Z-Boy ייצגו בישראל קבוצת קאופמן ומר יוסי אלבוחר, מנכ"ל חברת ד"ר גב. מר אלבוחר אמר,"קברניטי La-Z-boy ערכו מחקר בן שישה חודשים בישראל בו בחנו את השוק כדי לזהות מי מוביל את שוק מערכות הנוחות בישראל. חברת ד"ר גב, המתמחה במערכות נוחות כבר שנים רבות, נבחרה להוביל את כניסת מותג La-Z-Boy לישראל."

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)