LEAD מקבוצת אדלר חומסקי מעלה קמפיין למותג התוכן הסלולרי החדש לצעירים – Ziggit


תטיס תקשורת, ספקית שירותי ערך מוסף ומגוון תכנים בסלולר, יוצאת בקמפיין שיווקי רחב למותג התוכן הסלולרי החדש לצעירים Ziggit, שיכיל את מגוון מוצרי החברה ושירותיה בתחום ה- fun-content המותאמים לפלטפורמת הסלולר. הקמפיין, בהיקף של כ- 2 מיליון ₪, תוכנן והופק באמצעות חברת הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ויכלול מודעות בעיתוני נוער ופנאי ובאתרי אינטרנט, בחלקם באנרים אקטיביים דרכם ניתן להאזין לרינגטונים השונים לפני הורדתם לסלולר.



לדברי אבי טל, מנהל חטיבת התוכן בתטיס תקשורת, השם Ziggit מורכב מהספרות 2199 – הקוד המקוצר באמצעותו ניתן להוריד את שירותי התוכן של החברה מיום הקמתה.


Ziggit מחליף את המותג הקודם של החברה – sms4all במטרה להציג מותג חדשני שייתן מענה הן לפלטפורמות מבוססות טקסט (SMS) והן לתכנים מתקדמים המתאפשרים בפלטפורמות הדור ה- 2.5 והדור ה- 3 בסלולר.



לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ושותף ב-LEAD, לקמפיין קדם תהליך של כחצי שנה לבניית המותג Ziggit הכולל אישיות מותג וערכי ליבה המותאמים לקהל הצעיר. "Ziggit מייצר רגש חיובי ושובב כלפי מוצרי החברה ומייצג את החדשנות וההבנה של החברה לצורכי קהל היעד הרלוונטי".



כחלק מהתהליך, תטיס תקשורת מעלה בימים אלו פורטל סלולרי מתקדם – www.ziggit.co.ilהמקשר בין שתי הפלטפורמות – אינטרנט וסלולר – בצורה פשוטה וידידותית למשתמש ושכולל אאפשרויות רבות להורדת תכנים סלולריים.



טל מוסיף כי, מטרת המהלך לקדם מותג חזק שיהווה כתובת מרכזית לקהל הרלוונטי המתעניין במגוון רחב של תוכן סלולארי וישמש את לקוחות כל המפעילים בארץ. "בשוק התוכן הסלולרי לצעירים בישראל יש לתטיס תקשורת כחצי מיליון משתמשים בממוצע בחודש. באמצעות המהלך החדש, תטיס תקשורת מקווה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום זה באופן ניכר", אומר טל.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים