חברת LG ממשיכה בפעילות קד"מ-גרילה בה החלה לפני כשבוע. פעילות זו, שמתבצעת בסיועה של חברת טרגט מרקט, הינה ראשונה מסוגה בענף החשמל והקמעונאות, וייחודה הוא שאיננה מופנית לצרכן הסופי אלא דווקא לאנשי מכירות השטח בתחום שואבי האבק.
מחברת LG נמסר כי "אנו ב-LG ביחד עם ברימאג, יבואנית LG לישראל, הגענו להבנה כי אנשי המכירות הם קהל היעד החשוב במכירת שואבים וחשוב שידעו ויבינו את היתרונות הטכנולוגיים שיש לשואבי LG על פני המתחרים".
במהלך הפעילות, שמטרתה חידוד ושימור מודעות בקרב אנשי המכירות, מגיעים סיירת הצוותים ברכבים ממותגים לנקודות המכירה ומעבירים לאנשי המכירות חוויה בשימוש בשואבי אבק של LG על מנת שאלה יבינו את היתרונות הברורים שיש לשואבי LG בהשוואה לשואבי אבק אחרים. נציגי LG גם העניקו קפה ומאפה וחילקו שי צנוע, כתודה על מאמציהם של אנשי המכירות לאורך כל השנה.