קבוצת ח.י., נציגת LG Electronics בישראל, עוברת לשלב השני בקמפיין הארצי לטלוויזיות הפלזמה וה- LCD של LG מסדרת "Time Machine". לאחר חשיפה טלוויזיונית ופרסומות בעיתונות, השלב הבא בקמפיין בכיכובו של דב נבון, עולה השבוע בכ- 300 שלטי חוצות, קיר ענק וגשרים ברחבי הארץ, בהשקעה של מיליון שקל.
מהקבוצה נמסר היום כי הקמפיין מבליט את יתרונותיהן הייחודיים של טלוויזיות Time Machine של LG על פני המתחרות. "הקמפיין המאסיבי, נועד לבדל אותנו מכל הטלוויזיות הקיימות היום בשוק ולמצב אותנו כמותג פרמיום, בעל ערך מוסף אמיתי לקונים", מסבירה יעל רוט, מנהלת שיווק בקבוצת ח.י., נציגת LG בארץ, "בקמפיין, מייצג דב נבון את הצרכן הישראלי, כל אחד מאיתנו למעשה, שמרוצה מן המוצר רק כשבאמת יש משהו מיוחד וחדשני בו, שאין בשאר המוצרים".
היקף הקמפיין: מיליון ש"ח.
משרד פרסום: שמעוני-פינקלשטיין.
יחסי ציבור: דוניצה תקשורת שיווקית.