MANGO ענקית האופנה הספרדית עולה בקמפיין טלוויזיה, דובר ספרדית בהפקה ישראלית מקורית תחת הקונספט MANGO – SHOPPING IS THERAPY ". סרט הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, יעלה על מסכי הערוצים המסחריים 2, 10, 24 לתקופה של כשבועיים. סך ההשקעה בקמפיין עומד על כ- 4 מיליון ₪.
קמפיין MANGO לחורף 2008-9, הכולל ארבע וורסיות שונות של סרטונים בבימויו של שחר סגל, מתבסס על הרעיון "Shopping is Therapy". מדובר בתובנה נשית אמיתית ומעוררת הזדהות, החושפת אמת בסיסית אודות הקשר שבין נשים, שופינג וסטייל. תובנה זו גורסת כי עבורנו, הנשים, קנייה של עוד שמלה אופנתית שווה הרבה יותר מעוד שמלה אופנתית. בימים בהן אנו חשות עצבניות, עייפות, מתוסכלות או פגיעות, שופינג מוצלח יכול לרומם את רוחנו ולספק תראפיה של ממש.
לא כל שופינג הוא תראפיה, אלא רק שופינג של פריט נחשק, כזה המשדרג אותנו בעיני עצמנו. שופינג שהוא כל כך בסטייל, עד כי בזכותו החיים נראים לנו הרבה יותר יפים (לפחות לשעתיים הקרובות…). הסטייל של מנגו הוא התראפיה האולטימטיבית.
אריק בן-זינו, מנכ"ל MANGO ישראל, מסר היום: "ישראל היא המדינה היחידה בעולם אשר מפיקה סרטי פרסומת טלוויזיוניים ל- MANGO ואני מוצא את הדבר כהבעת אמון של המטה העולמי ב- MANGO ישראל. סרט הפרסומת החדש של MANGO אינו עוד סרט פרסומת של רשת אופנה, הוא מדבר באופן אישי ללקוחות הרשת ומציע קונספט רגיש וחכם לצופות בו, כך יצר עניין גם בקרב החברה האם".