MGS תתחיל למכור את הג'ינס הצרפתי "KAPORAL" בארץ

במסגרת ההסכם, תשווק "MGS" את קולקציית המותג בשלב התחלתי בפנייה לגברים בלבד, בבוטיקים נבחרים ואופנתיים בפריסה ארצית, כאשר בשלב מתקדם החברה שוקלת להכניס את קולקציית הנשים ולפתוח חנות דגל ראשונה למותג בישראל.



המותג "KAPORAL" הוקם בשנת 2003 על-ידי לורן אמסלם בדרום צרפת. בתחילת הדרך לורן עבד בחברה של אביו, סרג' אמסלם, שהקים בעצמו בשנת 1979 את מותג הדנים "LEM JEANS". בשנת 2003 לאחר שבגר וסיים את לימודיו, החליט לורן לקום ולצאת בדרך עצמאית והקים את חברת KAPORAL. המותג מאופיין בסגנון עירוני, שיקי וצעיר. המותג מציע ביגוד, נעליים ואף אקססוריז כדוגמת שעונים ומשקפי שמש לגברים ונשים, בעיקר בגזרת הג'ינס והדנים, בסגנון יומיומי אך בד בבד אלגנטי ושיקי במיוחד. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא ג'קטים, שמלות, חצאיות, מכנסי ג'ינס, חולצות טי, סריגים, סווטשרטים, מעילים וכדומה. בין הסלבס העולמיים שתועדו לובשים פריטים של המותג בשנים האחרונות ניתן למנות את ג'סטין ביבר, לינדזי לוהאן, קמרון דיאז, אשטון קוצ'ר ועוד כוכבים רבים אחרים.



למותג יש כיום מחזור מכירות העומד על למעלה מ-100 מליון אירו.



המותג נכנס לישראל באופן הדרגתי במהלך עונת הקיץ הנוכחית כאשר הוא ייכנס באופן מסיבי ומסודר בעונת החורף הקרובה. פריטי המותג מבוססים על חומרים איכותיים ביותר ורובם עשויים דנים, כותנה וויסקוזה. טווח מחירי הקולקציה נע בין 99-599 ₪ בלבד!



שירלי דרורי (הכט), מנהלת השיווק של קבוצת 'MGS' ,מוסרת: " כחלק מהאסטרטגיה לתת מענה אופנתי ואיכותי במחיר לכל כיס לקהל הלקוחות שלנו, החלטנו להביא לישראל את מותג הג'ינס הצרפתי KAPORAL, אשר ברמת האיכות והמחיר שלו נותן פייט רציני לכל קטגוריית המידיום של הג'ינס בישראל. בשלב התחלתי נפנה לגברים בלבד, כאשר בהמשך נשקול להכניס את קולקציית הנשים לישראל. המותג מהווה השלמה עבורנו למותג REPLAY שגם נמצא בבעלותה של החברה, אך פונה לקהל גבוה יותר המחפש פריטי מעצבים במחירים מעט גבוהים יותר. אנו גאים בקבלת הזיכיון למותג הצרפתי KAPORAL וצופים כי נחזק אחיזתו בקטגוריית המידיום בשוק הג'ינס המקומי"


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר