Moblin זוכה להצלחה עם קמפיין אייפד למרצדס


קמפיין האייפד הראשון של מרצדס-בנץבישראל שיצרה חברת Moblin מהרצליה, עושה רעש גלובלי. הסיבה: שימוש יוצא דופ ן וחדשני באופציית ה"סליידר" של האייפד. הקמפיין שבא לתמוך במודעות הפרינט המקדמות את "המוח הימני – המוח השמאלי", מככב ברשימת הקמפיינים הטובים ביותר בכמה מאתרי הפרסום המובילים בעולם, בינהם: Best Ads , creativity ו- Ibelieveinadv .



"הסיפור מאחורי הרעיון פשוט: הצד השמאלי של המוח מתייחס לחלק הלוגי של המוח, זה שהולך בתלם. הצד הימני הוא הצד היותר יצירתי, זה שסולל את הדרכים החדשות", אומר עופר איתן, מנכ"ל Moblin , המובילה את תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל. "המשימה שלנו היתה לתרגם את המודעה ליצירת חוויית אייפד אינטראקטיבית… כדי לעשות זאת השתמשנו בתכונה הידועה ביותר של האייפד: הסליידר, אבל הכנסנו לה טוייסט קטן ששינה את ההתנהגות של התכונה ויצר מייד מעורבות של המשתמש".



"הטאבלטים משנים את הרגלי הגלישה שלנו", אומר איתן. "לפי סקר חברת המחקר Pew בעלי טאבלטים משתמשים באפליקציות הרבה יותר מאשר בעלי סמארטפונים – 92%. מתוכם, 67% גולשים באמצעותו ברשת, והם משתמשים בו לא פחות משעה וחצי ביום. ב- Moblin קראנו את המפה כבר די מזמן ונערכנו בהתאם, תוך בניית כלי אופטימיזציה ייחודיים וראייה של הטאבלטים כעולם חדש של אופציות הגעה ללקוחות".




דירקטור קריאייטיב: לירון בן יעקב
ארט דירקטור: ליאון דוד
קופי: לירון בן יעקב
סמנכ"ל פיתוח עסקי: עמרי ארגמן



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)