MR.Muscle – יוצא להשקה באמצעות "הדיה"

חברת SC JOHNSON , יצרנית מוצרי הטיפוח לבית מהמובילות בעולם, משיקה בימים אלה בישראל את מותג העל העולמי, MR.Muscle, תחת המסר: "כשעוצמה ומדע נפגשים זה פשוט מבריק". מיסטר מאסל מציע מגוון רחב של מוצרים המעניקים פתרונות מנצחים לכל צרכי הניקיון לבית ומבוססים על נוסחות מדעיות מוכחות.



לשם יצירת חשיפה משמעותית להשקת סדרת המוצרים החדשה בנקודות המכירה, יצאה החברה בשיתוף הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, לקמפיין השקה חוצה רשתות נרחב עם מגוון אלמנטים פרסומיים בנקודות המכירה בהם: ראשי גונדולה, במות מוצר, במות תצוגה, שילוטים אורכיים, הדר לקטגוריה ועוד. הדיה תכננה, ייצרה, הפיקה ויישמה בשטח את הפעילות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)