MTV ישראל ושטראוס פריטו ליי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה למותג דוריטוס

הסכם לשיתוף פעולה נחתם בין אתר MTV ישראל מבית ענני תקשורת לבין המותג דוריטוס של שטראוס פריטו ליי. לרגל הפתיחה הרשמית של האתר הישראלי של MTV, תוציא שטראוס פריטו ליי מהדורה מוגבלת של החטיף האהוב "דוריטוס" במקביל לשילוב תכני באתר הישראלי, שת"פ ראשון מסוגו באתר החדש.הפצתה של המהדורה המוגבלת, בכמות של מאות אלפי שקיות, תעשה בכל רחבי הארץ, תחת הסיסמה "מה שבא לי" ותישא את לוגו MTV ישראל.



במקביל, יקדם אתר MTV את הקוביה של הTVBOX תחת הסיסמא "מה שבא לי". מדובר בפעילות תוכנית אינטראקטיבית ייחודית שנבנתה במיוחד עבור דוריטוס, במהלכה יוכלו גולשי האתר להגדיר מה בא להם לשמוע על פי מצב רוחם.



אתר MTV ישראל של ענני תקשורת, מבית VIACOM העולמית, הושק בחודש דצמבר 2007 בגרסת הבטא ויפתח השבוע לקהל הרחב. באתר, השקיעה ענני תקשורת כמיליון דולר והוא כולל את תכני MTV באנגלית ובתרגום לעברית, רשת חברתית מהמתקדמות בעולם, פרי פיתוחה של חברת TVINCHI הישראלית וכן תכנים מקומיים ובינלאומיים ולמעלה מ-6000 קליפים בצפייה מיידית של שירים ישראלים ולועזיים מכל הזמנים.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)