NO NAME עולה בקמפיין אינטרנט בהיקף של 80,000 ש"ח

רשת האופנה NO NAME עולה בקמפיין אינטרנט לבגדי הגברים אותו מוביל בן סהר, כדורגלן צ'לסי. הקמפיין יעלה בעוד יומיים למשך שלושה שבועות.



לדברי אייל עבדי, מנכ"ל NO NAME, "מטרת הקמפיין הינה לקדם את מותג בגדי הגברים NO NAME, לחזק את המודעות למותג בקרב גברים בכלל ובקרב כלל הציבור בפרט, קמפיין זה הינו חלק מתהליך המיתוג מחדש שעוברת החברה בימים אלו".




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל