NO PROBLEM (לשעבר EasyCall) יוצאת בקמפיין פרסום ומיתוג בהיקף של 2 מיליון דולר

NO PROBLEM (לשעבר EasyCall), המפעילה שירות חדשני ובפריסה ארצית המספקת לציבור הצרכנים בישראל את מאגר בעלי המקצוע הטובים בתחומם, תעלה קמפיין פרסומי רחב באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG תחת הסלוגן "כשאתה בוחר בעל מקצוע מהמדריך לך תדע על מי תיפול". הקמפיין יכלול בשלב הראשון ג'נגלים ברדיו הארצי והמקומי ובהמשך מתוכנן לעלות גם קמפיין פרסום בטלוויזיה. היקף הקמפיין מוערך ב-2 מיליון דולר.



במקביל, יוצאת NO PROBLEM במהלך מיתוג מחדש, זאת לאחר שעד כה היה השירות מזוהה תחת שירות EasyCall. שינוי שם החברה ל- PROBLEM NO, נבחר בעקבות סקרים ומחקרים מקיפים שנערכו אשר הצביעו על הצורך לשנות את השם ולהתאימו טוב יותר לדרישות קהל הצרכנים. השם החדש מדגיש את יכולתה של NO PROBLEM לספק פתרון מלא וכולל לבעיה הקשה שבאיתור בעלי מקצוע איכותיים, טובים ואמינים ביותר.



קרדיטים:







משרד פרסום: ראובני פרידן IPG


סמנכ"ל לקוחות: הגר גרוס


סמנכ"ל קריאייטיב: בועז להב


סמנכ"ל פיתוח עיסקי: רותם שביט


מנהל קריאייטיב: נועם גזית


ארטדיירקטור: שחר גרזון, יסמין קורן


קופירייטינג: דוד כהן, אליעד פרידמן


סופרוויזר: אלונה דקל


תקציבאית: אפרת נר-גאון


מנהלת הפקה: אפרת ארליך.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל