בעקבות הצטרפות לקוחות חדשים והגדלת נפח הפעילות בלקוחות הקיימים, חברת אופרד (Operad) העוסקת בשיווק אונליין מבוסס נתונים, יוצאת בקמפיין לגיוס עובדים, למגוון משרות המתאימות גם לחסרי ניסיון בתחום השיווק. "אנחנו מחפשים אנשים עם ניצוץ בעיניים, סקרנות ורצון להצליח", מסביר שחר בלום, מייסד שותף בחברה, "את הידע אנחנו יכולים להעביר בעצמנו".
אופרד (Operad) העוסקת בשיווק אונליין מבוסס נתונים, מעניקה שירותי אנליטיקס, E-commerce, SEO, קמפיינים ושיווק ממומן מבוסס דאטה. החברה מונה כיום כ-40 עובדים וממוקמת בתל אביב. "אנו מאמינים שמבנה אישיות, יכולת למידה ויצירתיות חשובים לא פחות מניסיון", מוסיף אפאן עמוס דמרי מייסד שותף בחברה, "חלק משמעותי מדמויות המפתח בחברה, צמחו והתפתחו פה".