Oral-B וסופר -פארם משיקים את קמפיין 'ישראל עוברת לחשמלית'

Oral-B וסופר-פארם משיקים את קמפיין 'ישראל עוברת לחשמלית' במסגרתו יינתנו סדרת הטבות לקהל הרחב במעבר למברשת שיניים חשמלית וגם הטבה ייחודית להורים.


מיזם 'מברשת שיניים חשמלית לכל ילד' מתרחב ומוצע לילדים בגילאי 3-6, עד כה הערכה היתה פתוחה לילדים בני 3 בלבד. הערכה המסובסדת כוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים של Oral-B עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות וספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.



מברשת השיניים GENIUS מכילה טכנולוגית "זיהוי מיקום", חיישן לחץ חזותי – להגנה על השיניים והחניכיים. 6 מצבי צחצוח, ותיק נסיעות מפואר

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)