orange וסמסונג סלולר בקמפיין משותף באמצעות ראובני פרידן

סמסונג סלולר ו-orange עולים בקמפיין משותף להשקת ה- BlackJack Samsung, תחת הסיסמא "the name is jack blackjack”. הקמפיין מדגיש את ייחודו של ה- BlackJack כמכשיר מתקדם המותאם לאנשיי עסקים הזקוקים למגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים "באריזה" חסרת פשרות.




איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange ציינה כי: "פרטנר מצעידה את תחום ה Business Mobility צעד נוסף קדימה, ומוסיפה למגוון המכשירים ללקוחותיה העסקיים, את מכשיר ה – BlackJack המאפשר חווייה אמיתית של משרד נייד – יומן, מיילים ואינטרנט מהיר בדור 3.5 ובכך נותן מענה לצורך העיקרי של לקוחותינו העסקים, כפי שלמדנו מניתוח הצרכים, ההתנהגות והציפיות שלהם מאיתנו."




הקמפיין יעלה למשך שבועיים החל מיום א' ה 4 לנובמבר, בתקציב של חצי מליון שקלים בעיתונות היומית, באינטרנט ובמגזינים העסקיים.



קרדיטים:


משרד פרסום: ראובני פרידן


קריאיטיב:


סמנכ"ל קריאייטיב- ניב חורש


סופרוייזר קריאייטיב- מוטי בן בכר


קופירייטר- עודד צור


ארטדיירקטורים- אורנה נמירובסקי/ולדי סרז'בסקי



פלנינג ותקציבאות:


סמנכ"לית לקוחות- אורלי ראובני


סופרוייזרית- מיה א-דור


תקציבאית- קרן מויאל

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל