orange עולה בקמפיין סגנון אומנותי למכשירי דור 3 ו – 3.5 החל מ- 26/7 למשך כשבועיים.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום ראובני – פרידן בהיקף השקעה של כ- 3.5 מיליון שקל.
במסגרת הקמפיין, חברה orange לאמנית המפורסמת אילנה יהב, שבעזרת טכניקת ציור ייחודית בחול ים על גבי שולחן אור, מצליחה ליצור ציורים ודמויות, ודרכם לספר סיפור. מהחברה מוסרים כי "הרעיון המרכזי, הוא הרבה מעבר לתוצאה הסופית המרהיבה, אלא הדרך המרתקת של התהוות היצירה. החיבור בין יצירותיה האופטימיות של אילנה יהב והשימוש בחול ים, לבין מבצע הקיץ של orange ".