orange עולה בקמפיין ל- oboxlive tv בהשקעה של כ- 4 מיליון ₪

orange עולה בקמפיין ל- oboxlive tv בהשקעה של כ- 4 מיליון ₪. הקמפיין יעלה ב – 17/4 לכ- 3 שבועות, בטלוויזיה ערוץ 2 וערוץ 10, אינטרנט, עיתונות. קמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R הוא השלישי בסדרת הקמפיינים לדור 3.5 וממשיך את קמפיין ההשקה וקמפיין המכשירים.



הסרט מציג את הטלוויזיה ומגוון הערוצים שבה בדרך חדשנית: נער נכנס לחלל אבסטרקטי שבמרכזו מסך זוהר, הוא נוגע בו בסקרנות מה שנותן את האות לכניסה של מאות מסכים לתוך החלל. מכאן מתחילה חוויה אינטראקטיבית בין הנער לבין המסכים. המסכים עוצבו ונוצרו על ידי מחלקות העיצוב והתלת המימד ב-jcs ושולבו בתוך החלל שצולם בנפרד יחד עם הנער.



איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של פרטנר, אמרה היום כי כי "ה – oboxlive tv הינו יישום אינטראקטיבי מתקדם לצפייה בשידור וידאו רב ערוציים בדור השלישי, מהראשונים מסוגו בעולם,פרי פיתוח ייחודי בשיתוף עם חברת streamezzo הצרפתית. תכני הוידיאו הוצעו ללקוחות עוד עם השקת הדור השלישי, ההתקדמות הטכנולוגית ורשת דור 3.5 מאפשרים להציע אפליקציות מתקדמות, דוגמת ה – oboxlive tv. אפליקציה זו משדרגת שוב את חווית הצפייה של שידורים בסלולר, ובעצם מאפשרת יכולות של טלוויזיה".



עוד הוסיפה בק כי "כחלק מחוויית התוכן העשיר המוצע ללקוחותינו, אנו מגישים שידורים של 50 ערוצי טלוויזיה במגוון ז'אנרים וביניהם:חדשות, בידור, ספורט, סגנון חיים, ילדים ועוד.


אנו ממשיכים לשים דגש על הצעת המותגים המובילים בכל אחת מקטגוריות השידור בהתאמה לצרכי הלקוחות ולהתפתחות המגמות בעולם הטלוויזיה בארץ ובעולם".



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת