orange עולה בקמפיין ציורי מדרכות תלת-מימדיים


orange שוב מפתיעה עם קמפיין ייחודי– orangeway, התומך בתוכנית הדגל של החברה החוסכת ללקוח בחשבון החודשי ומעניקה לו הטבות סלולריות משמעותיות. לטובת הקמפיין, orange גייסה צייר רחוב בינלאומי מוביל בתחומו, העושה שימוש בטכניקות ציור ייחודיות שיוצרות אשליה תלת-מימדית מרהיבה, שגורמת למתבונן לחשוב שמדובר אלמנט אמיתי בעל עומק, ולא בציור שטוח.


בנוסף לקמפיין הטלוויזיה, יעלו מודעות פרסום בעיתונות בקונספט חדשני. הפרסומת פורצת את גבולות הטקסט ומשתלבת באופן יצירתי וייחודי עם כתבות העיתון.


באינטרנט – הקלקה על באנר orangeway תאפשר לגולשים "לרחף" ולצפות במבט על, על הדף המקוון ההופך באופן מפתיע לתמונת תלת מימד.


כמו כן, החברה תקיים פעילויות בעלות מימד חדשני הכוללת- מדבקות רצפה היוצרות אשליה תלת מימדית בדומה לציורי הרחוב, פעילות הפנינג במרכזי השירות והמכירה וחלוקת ערכות ציור מפוארות וייחודיות.



בהתייחס לתוכנית orangeway ציין ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה כי "אנו ממשיכים להעמיק את מערכת היחסים עם לקוחותינו ואת מספר נקודות המגע עימם, מתוך התפיסה שהלקוח במרכז, במטרה להגיע לכמה שיותר לקוחות, כמה שיותר פעמים.


orangeway הינה הדרך שלנו לתת חזרה, לכל לקוחות orange ללא תנאי סף. מניסיוננו אנו יכולים להעיד, כי פעילות שיווקית פרואקטיבית יוצרת נאמנות בקרב הלקוחות, לפעילות זו מאפיין עיקרי להצלחה – פעילות יוזמת המותאמת אישית ללקוח שיש בה מימד של הפתעה".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)