orange וסמסונג סלולר בקמפיין משותף באמצעות ראובני פרידן

סמסונג סלולר ו-orange עולים בקמפיין משותף להשקת ה- BlackJack Samsung, תחת הסיסמא "the name is jack blackjack”. הקמפיין מדגיש את ייחודו של ה- BlackJack כמכשיר מתקדם המותאם לאנשיי עסקים הזקוקים למגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים "באריזה" חסרת פשרות.




איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange ציינה כי: "פרטנר מצעידה את תחום ה Business Mobility צעד נוסף קדימה, ומוסיפה למגוון המכשירים ללקוחותיה העסקיים, את מכשיר ה – BlackJack המאפשר חווייה אמיתית של משרד נייד – יומן, מיילים ואינטרנט מהיר בדור 3.5 ובכך נותן מענה לצורך העיקרי של לקוחותינו העסקים, כפי שלמדנו מניתוח הצרכים, ההתנהגות והציפיות שלהם מאיתנו."




הקמפיין יעלה למשך שבועיים החל מיום א' ה 4 לנובמבר, בתקציב של חצי מליון שקלים בעיתונות היומית, באינטרנט ובמגזינים העסקיים.



קרדיטים:


משרד פרסום: ראובני פרידן


קריאיטיב:


סמנכ"ל קריאייטיב- ניב חורש


סופרוייזר קריאייטיב- מוטי בן בכר


קופירייטר- עודד צור


ארטדיירקטורים- אורנה נמירובסקי/ולדי סרז'בסקי



פלנינג ותקציבאות:


סמנכ"לית לקוחות- אורלי ראובני


סופרוייזרית- מיה א-דור


תקציבאית- קרן מויאל

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)